Ons bedrijf is innovatief en altijd bij de tijd!

Frans Romkema is de drijvende kracht achter Romkema online administratie. Vanaf de start in 2004 heeft het bedrijf zich gespecialiseerd in online boekhouden en ondersteunt  u  praktisch bij het voeren van uw eigentijdse moderne  online administratie.

 

Deskundige van de uitzending in  "Das goed geregeld" 2 juli 2016

Op 2 juli 2016 zijn we in Rottterdam geweest en hebben meegewerkt aan het RTL4 programma "Das goed geregeld" . Als deskundige van de uitzending hebben we in het kort een uiteenzetting gegeven van online boekhouden.

Lees hetartikel op Lemster Nijs

 

Online ZZP-administratiekantoor van het jaar verkiezing 2015

2e van Nederland bij de verkiezingen top 100 ZZP -administratiekantoor van het jaar 2015. Ons bedrijf is als 2e geëindigd bij de verkiezingen van ZZP-administratiekantoor van het jaar 2015. Van de noordelijke provincies Groningen, Friesland, Drente en de Flevopolders waren wij de beste. Lees het artikel op Lemster Nijs

                                                   

 

Nieuwe website + personeelsuitbreiding 2014

Op 18 augustus 2014 hebben wij Sandra de Rijk-Hoekstra aangenomen als assistent accountant. Sandra heeft een MBA en SPD diploma, is zeer deskundig en heeft meer dan 10 jaar ervaring als assistent accountant bij een gerenommeerd accountantskantoor en is een zeer betrokken en ervaren kracht. Wij zijn blij dat Sandra aan ons team is toegevoegd. Ook in 2014 hebben wij onze website vernieuwd en komen met 2 nieuwe abonnementen op de markt.

 

Verdere uitbreiding personeel 2009

Romkema online administratie is langzaam maar zeker doorgegroeid naar een team 4 deskundige en efficiënt werkende medewerkers (Allemaal met een MBA diploma). Het bedrijf groeit nog steeds en Reeleezee gecertificeerd. In 2009 hebben wij ons personeelsbestand verder uitgebreid met een assistent accountant. Wiebe Damstra is een deskundige hardwerkende kracht met veel financieel inzicht en een MBA diploma.

Wiebe is een prettige collega en werkt nog steeds bij ons.

 

Eerste echte personeel aangetrokken in 2008.

Op 1 maart 2008 hebben wij het eerste echte personeel aangetrokken.
Geertje Hofstra, welke nog altijd bij ons werkt is aangetrokken voor de loonadministratie en het controleren van administraties en het verzorgen van aangiften inkomstenbelasting. Geertje is een superkracht en staat altijd voor iedereen klaar. Geertje heeft bij ons een MBA diploma gehaald en is een zeer gemotiveerde, serieuze, deskundige en betrokken kracht.

 

Kantoor aan de Lijnbaan betrokken 2007.

Na drie jaar een kantoor aan huis te hebben gehad werd het tijd om ons in een professioneel kantoor te betrekken en te starten met een leerling administratief medewerkster.



Online administratie sinds 2004. 

Wij zijn het eerste online administratiekantoor van Friesland. Op 1 januari 2004 zijn wij gestart met ons kantoor, dit jaar bestaan wij 12 jaar. Persoonlijke aandacht, betaalbaarheid en een praktische aanpak, dat zijn de speerpunten van ons bedrijf. Menig starter en ondernemer heeft inmiddels de weg naar ons kantoor gevonden

Lijnbaan 39
8531 JM Lemmer
0514-560729
info@romkemaonline.nl
Offerte aanvragen